Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

onsdag 4. januar 2017

Vakthunder


Så skjønne som det er mulig å bli! Undertegnede er fortsatt ikke på plussiden etter influensa, så tiden går i hovedsak med til å dove seg frisk for tiden. Disse to rakkerne her passer på, når jeg sover nede for at Gunnar skal klare å komme seg opp dagen etter, passer disse på meg. I natt sov vi i sandwich på sofaen. Deilig! De gir kos og kommer for å "trøste" når mine hostekuler tar av... de er der hvor jeg er, og de er blide selv om jeg ikke får tatt dem med på tur (når jeg er frisk, er det ingen unnskyldning god nok for det).
I dag skulle jeg vært på jobb, vi skulle helst markert oss foran Stortinget og jeg skulle gitt blod. Og så skulle vi selvsagt vært på tur. Men vi passer huset, og da gjør det seg med selskap av menneskets beste venn x2!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar