Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (866) Hverdag (471) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (20) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 10. desember 2017

Når stygge julegensere blir en besettelse...

Innså plutselig hvor mange julegensere jeg eier... -innså at jeg strengt tatt ikke MÅ kjøpe en ny neste år også... Innså også at jeg bør bruke julegenser hver dag frem til juleferien starter...
Den øverste til venstre var den første, siden har det ballet på seg... som reinsjeger er det spesielt moro når jeg finner en til med rein, derfor har det blitt (minst) en ny hver sesong de siste årene. Trøster meg med at litt humoristisk påkledning passer godt når du jobber i skolen, det er en fin innfallsport til en prat med elevene. Dessuten er det veldig behagelig å slippe å måtte lure på hva du skal ikle deg i desember, hverdag som fest!

... og så klarte den blå med rein som jeg kjøpte i år å snike seg unna... 
Lakka og Bamse har også hver sin, og Gunnar har tre julegensere og en juleskjorte... Så vi har så vi klarer oss hele gjengen :)

Bildet fra baksiden av fjorårets julekort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar