Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (866) Hverdag (471) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (20) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

torsdag 14. desember 2017

Santaland på Macy's


I år som for to år siden  tok vi turen innom nissen på Macy's, det er jo veldig koselig da! Siden sist har vi også sett filmen Miracle on 34th Street, som jo handler om nettopp nissen på Macy's. En koselig julefilm, det handler om å tro. Believe står det på veggen mot hotellet vårt.
Nissen spurte forøvrig om hva jeg ønsket meg, jeg sa jaktkort på reinsdyr til høsten... etter litt frem og tilbake om sikkerheten til nissens reinsdyr, ble vi enige om at dette skulle ordne seg, og at jeg måtte holde meg unna de som flyr. Om jeg skulle ta en av hans mens de går på bakken, skal han se mellom fingrene på det...
Turen til Nordpolen gjøres med tog, her er utsikt fra turen


Fremme på Nordpolen!

Hmmmm, hvilken vei skal en velge mon tro... Vi gikk for Nice
 

Det fotograferes... 

Vi fant oss et tre å ta bilde foran 
 


Reinsstallen  

Trailer til Miracle on the 34th Street  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar