Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (881) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 5. desember 2021

Julegensersesongen 2021, uke 1



I desember er det julegenser hver dag på jobb, viktig å «buksa på» og bidra til litt humor i gangene. Vi har etterhvert blitt mange som kjører juletema gjennom desember, og det gleder meg stort i alle fall! 1. desember kledde vi damene i administrasjonen oss i matchende kjoler fra KappAhl, og slik tok vi imot personalet da de kom på jobb, mens vi serverte gløgg, pepperkaker og klementiner. 
Her er ukeskavalkaden for første adventsuke med julegensere 

På mandag var det fortsatt november, men dagen før var første adventsøndag og dermed var det adventssamling på mandag. Adventssamlinger var det første påskuddet for julegensere, så da er det bare å starte opp selv om kalenderen fortsatt viser november. 
Denne genseren kjøpte jeg på januarsalg på Zalando 

Tirsdag var det også adventssamling, så da var det julegenser i november igjen 
Nok et januarkupp fra Zalando 

KappAhl har mye fint i juleavslutningen. Blant annet denne kjolen. 1.desember

Jeg ønsket meg en ting av agunnar da han stakk over dammen for noen uker siden: en helt vill julegenser. Jeg tør påstå at han traff innertier med denne, som dukket opp i kalenderen min på torsdag. Jeg åpnet kalenderen på vei ut, men endte med å måtte gå opp igjen for å skifte. Denne måtte luftes med en gang! 

Fredagsgenderen. Veldig søt! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar