Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (882) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 20. desember 2021

Årets siste jakttur

 

Det blir vanskelig å få til lillejulaftenjakt i år, Men det ble en liten morgenøkt i grålysningen på lørdag. Svipp fikk også være med, og var storfornøyd! 

Etter å ha fått et-par turer her på snøføre, innser jeg i alle fall at jeg har funnet den perfekte posteringskolle, håper å få tilbake terrenget til høsten igjen. Da vet jeg hvor jeg skal sitte. 

Jeg har kjørt rundt med posteringsskoene i bilen i halvannen måned nå, og tok det for gitt at de var med… Det var de ikke… så da ble det de utgåtte og hullete kjøreskoene som ble med ut da… Da var det greit at jeg uansett ikke skulle sitte så lenge og at kakelinna hadde valgt denne dagen…


Ikke helt typiske jaktsko… 

Svipp syntes det var spennende å se spor

Fikk sitte på pledd, siden han er litt sår «der nede»

Utsikten 

Moro å få være med

På vei hjem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar