Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (882) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 17. juni 2018

Tidlig morgen

Morgenstund på Krokskogen

Også i år stoppet 7. trinn innom på vei over Krokskogen på nattevandring. Mange skoler i Bærum gjennomfører nattevandring over Krokskogen, både barneskoler og ungdomsskoler.
Her ble det et par timer på øyet før besøket kom, jeg måtte først hente en elev som hadde fått full stopp mellom Steinsvollen og Benteplassen. Så ble det pølsespising på alle og kaffedrikking for de store. Hunder som fikk hilse og unger som lekte. En trivelig stund! Ifiretiden tuslet de fleste videre, mens to ble igjen. Lakka og Bamse var veldig fornøyd med det! Halv seks svippet jeg dem ned til bommen der det var avtalt henting av foreldre for hele gjengen. Jeg hadde innvilget meg sen start , så fikk nesten halvannen time på øyet før jobb.
Til kvelds var det sommerfest med jobben, takket for meg før midnatt ja...

Klar for sommerfest! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar