Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (866) Hverdag (471) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (20) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

lørdag 16. juli 2016

Blått til lyst

Det er et sted jeg alltid må innom når ferden går til Rjukan, det er Blått til lyst. Blått til lyst har "alltid" vært der, og den har alltid vært full av fristende skatter, store og små! Her er interiør i form av gulvtepper, puter, knagger, bilder, serviser, kjøkkenutstyr, møbler og pynt. Det er klær og sko, tilbehør, mote og tradisjon. Her kan en også finne et og annet å putte i munnen.


Om jeg trenger en gave finner jeg alltid noe her, fordi variasjonen er så stor, vil en kunne finne noe som treffer enhver smak, i tillegg er prisspennet stort, så du vil alltid kunne finne noe som matcher din prisramme.


Her finner jeg alltid noe jeg har lyst på og som regel blir det med noe ut.



Lekkert pledd (i kokt ull) fra LAMA, på ønskelisten!

Utemøblene som jeg mistenker at snart blir å se på Langset...



Det som ble med hjem på onsdag: gode og fine sko på salg!



Blått til lyst er å finne på instagram med brukeren blaattillyst


Butikken er åpen fra 10.00 mandag-øærdag, stenger 17.00 på hverdager og 15.00 på lørdager.


Sam Eydes gate 91 A
3660 Rjukan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar