Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (881) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 21. november 2021

Juleball



Årets julebord på jobben var en temafest, med tema juleball. Jeg synes temafester er det beste, opplever det som mye mer avslappende på slike fester enn der det er «fritt frem» og en bare skal kle og te seg pent 😉. På temafest har en «noe å snakke om» og en tema-ramme for aktiviteter, helt supert når jeg er i selskap uten å være vertinne (på innsiden er nemlig det det aller mest avslappende for meg, vi har alle våre særhetert). 

Men altså ball, da var det moro å kunne gå på TISE og finne meg en rimelig og brukt kjole fra ungdomsskoleball. En skikkelig prinsessedrøm av en kjole! Har tenkt at den kunne selges videre igjen etterpå, men tror at den får bli, det kan jo være aktuelt å kle seg ut som prinsesse ved en senere anledning også. 

Jeg skulle gjerne delt bilder av så mange fine balldronninger og -prinser også, men er vel litt dårlig gjort å legge ut bilder på sin private blogg av sine ansatte fra et privat arrangement, men jeg kan garantere at det var mye fint og kreativt å se! Så da får det bli en selfie fra kontoret (hvor jeg skiftet) og det «offisielle ballbildet» som ble tatt av oss alle da vi ankom. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar