Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 1. november 2021

Søndagsjakt i Lommedalen

 


Kjørte bortom jordet ved Tasserud på morgenen bare for å se, der stod det geita som hører til der med sine tre kje. Jeg parkerte et stykke nedenfor og prøvde meg inn i skogen, fant noen fine tråkk som blir verdt å poste ved senere. Etter å ha postet og spist frokost, ville jeg sjekke en annen inngang. Det var et veldig fin område og definitivt et sted jeg skal gå inn om ved en senere anledning. Jeg gikk litt videre oppover i lia og satt og kikket litt ved ei flate der. Plutselig gikk det los inne i skogen hvor jeg nettopp hadde vært. Jeg fikk plassert meg godt om noe skulle smette opp min vei. Det ble veldig spennende, men endte ikke med noe resultat. 

Jeg tok så en tur hjem, halvannen time med litt hvile (og deilig cherry pie, rett fra ovnen). Så gle det en liten kveldsøkt med Svipp. Fikk ikke sett noe mer (annet enn langs veien på vei hjem, men fant en fin post og fikk luftet oss, og det var bra! 


God morgenstund






Perfekt ❤️



Barkebillekunst



DeiligCherry pie, rett fra ovnen da jeg var hjemom


Dette bør jo være dalens skumleste Halloween-outfit 

Svipp ville gå knask eller knep, men det ble til at vi kjørte hjem…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar