Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 8. november 2016

Carissimo


Noen butikker skulle lommeboka ønske at du aldri hadde hørt om, samtidig blir ditt eget hjerte, hode og sanser umiddelbart varmt og lykkelig idet du trer over dørstokken. Carissimo er en helt typisk butikk i denne kategorien! 
Carissimo betyr kjære på italiensk og det passer jo på sitt vis, et kjært sted å besøke. Beliggenheten er Bjørneparken kjøpesenter i Flå og de har til og med søndagsåpent. Her gjør du kupp av typen: du finner ting du ikke har sett andre steder, verken i butikker eller på folk! Det er definitivt ikke et sted for mengdeshopping, men du finner spesielle plagg og tilbehør å elske. Noen merker har man vært borti før i andre uavhengige butikker, andre hadde i alle fall aldri jeg vært borti. Klær og sko er det jeg har handlet med meg hjem herfra, men. Du finner også ting til hjemmet som kjøkkenutstyr, mat/snacks og lys, for å nevne noe. 
Jeg synes at Carissimo nesten er verdt turen alene (en dag jeg nettopp har fått lønn), og den er definitivt verdt en liten ekstra sleng om du ikke er så langt inntog passerer du Flå, ja, da er den et must! 

Deilige, myke gensere i alpakkaull

Munngodt: perfekte vertinnegaver! 

Sko! Elsker Manitobah Mukluks! Skulle gjerne hatt alle størrelser og fasonger! Ta en titt på hjemmesiden til merket her. Skoene er laget for hånd og det er indianere som eier og driver selskapet. 

...men startet med råskinnsvarianten! Gleder meg til kalde vinterdager hvor disse kan sitte på beina. Skal holde varmen ned til -37! 

Om noen har masse penger til overs, så står denne skjønnheten fra Nolita på ønskelisten

Jeg er klar for julebord i denne kjolen fra Dry Lake 
 

Perfeksjon i et silkeskjerf! Så vakkert at jeg rett som det er må brette det ut bare for å se på detaljene i det! Fra det danske merket Dea Kubidal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar