Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (479) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 21. november 2016

Siste dag i London


Fredag var dagen for hjemreise. Vi hadde en veldig bra arbeidsøkt med Alen, der vi snakket om hva vi hadde sett og hørt og ikke minst, fikk snakket om hva vi skulle ta med oss videre og hvordan vi skal jobbe med det. Gleder meg til fortsettelsen!
Etterpå hadde vi to timer til egen disposisjon før avreise flyplassen. Da var valget veldig lett for meg! -jeg skulle på Harrods! Se julelysene på bygningen (skru dem av, slik som mr. Bean?) og se på juleutstillingen inne på butikken, og prøve å finne meg en gullkule (ref. mr. Bean...). Det fikk jeg gjort. Jeg hadde ikke mye tid, men nok til å se bygget, se utstillingsvinduene mot gaten, se juleavdelingen og handle litt julepynt. Fantastisk!
På vei tilbake til hotellet fant jeg verdens søteste tekanner (for en) med strikkelue på på Marks and Spencer, måtte kjøpe to med hjem.
Så bar det avgårde med undergrunnen til Heathrow, fish og chips til lunsj/middag og ankomst Elgseter før middag. Turen har vært veldig bra, fullt av gode inntrykk og opplevelser på det faglige plan, gode stunder med fantastiske kollegaer og fornyelser til vinteren!



Skru av lyset??
Harrods' juleverden


Mange fine juletrær!






Ingen T-Rex i krybben! Skulle helst hatt med en partner in crime, så hadde det blitt noen morsomme bilder... 


Så fine dyr som var temaet for utstillingene på Harrods!



Lundefugl hos LV

Siste turen

Fish & Chips på hjemreisen 

Innkjøp fra siste dagen, kongler er definitivt årets greie her i gården... 


Og, om du ikke husker God jul mr. Bean, anbefaler jeg et gjensyn:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar