Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (479) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 14. november 2016

Julen nærmer seg!

Jeg var innom Mestergrønn forrige uke, og i en av hyllene stod noen juletrær jeg ble helt betatt av! Helt likt treet på Rockefeller Plaza. Da jeg så nærmere på treet, fant jeg ut at det heter New York, passet godt! Det måtte bare bli med hjem! Vel hjemme plasserte jeg det på adventslysestaken  jeg kjøpte tidligere i høst. Det var perfekt match! Skulle tro det var ment sånn fra starten av. 

Nå som jakta er over, flyttes fokuset over på juleforberedelser! -viktig å kose seg! Og med mye som skal på plass, er det godt å begynne i god tid for å kunne kose seg med forberedelsene, Undertegnede har til og med innsett at det må være greit å til og med starte pyntingen før lille julaften! Her begynte innpakningen av gaver på lørdag og kalenderne er klare for 1.desember! 

Årets første gløggkopp, levende lys (trenger taklampe, må bare få tak i den rette først), julemusikk på høyttaleren og røkelse i luften

Søstrene Grene har alltid mye fint å pakke inn gaver med, men årets reinsmønster topper alt så langt! 

Et dypdykk inn i julekottet (dette er det fremste av 3 lag med pynt innover) for å finne frem julegenserne våre! 

Klare kalendere! Det er så koselig å lage, innbiller meg at det er koselig for flere enn meg med en liten hilsen når vi teller ned til jul. Lakka og Bamse sine var klare i oktober

Julefotografering på søndag 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar