Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (880) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 14. januar 2019

Ny taklampe

Etter at vi omrokkerte i "nystua" for snart fire år siden, har vi hatt behov for en taklampe over spisebordet. Og det er nå en gang sånn her, at vi "går ikke bare og kjøper ei lampe" bare fordi det er praktisk. En lampe er et møbel, og viktig for rommets uttrykk. Så, det krever tenking... For et-par år siden kom jeg over lampene til Lapptussan og jeg falt pladask... Etter å ta spart og tenkt, bestemte vi oss for å bestille den for vel et år siden, men så oppstod problemet: sender ikke varer til Norge. Vi har tenkt på ulike måter å få det til på allikevel, men ikke effektuert. Så, mans jeg snoket litt rundt på det store internett en gang på senhøsten, kom jeg over HeimR design, de lager også lamper av reinsgevir. Ikke helt hvit riktignok, så hodet krevde litt omstilling. Men det tok ikke lang tid før hodet var mer enn klart for naturlig lys reinsgevirlampe!
Fredag fikk jeg den levert på jobb, og vi er kjempefornøyde og spent (Lakka var litt mer spent enn fornøyd, da hun oppdaget den bak i bilen...), og tror det blir knallfint når vi får den opp. Gleder oss!

 
Er den ikke fin!?! -gevirene er hentet fra tamrein i Valdres

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar