Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 30. oktober 2016

Juleforberedelser for hund, kalender og gaver

Jeg er ikke helt i rute med gavene i år (les: ikke ferdig til høstferien), men kalenderne er nå klare og mesteparten av gavene er planlagt/i boks.
Lakka og Bamse elsker julekalenderne sine. Her er bilde av fjorårets kalendere på Elgseter. Og da jeg skulle bestille nye for i år, fant jeg en ny variant: med kjøttbiter! Disse tror jeg kommer til å falle smak! Kalenderen fant jeg på nettbutikken I love dogs, og der hadde de også smye annen moro for våre firbente! Denne gangen plukket jeg bare med julerelaterte ting, som kalenderne, til julestrømper og gaver til våre egne grå og deres venner. Det var mye annet som fristet der også, men kassen som jeg måtte hente på posten var stor nok, så det var greit å stoppe da jeg gjorde!
Nå er vi klare på den firbente fronten til jul i alle fall!


Stoooor pakke med mye moro!

Fine kalendere!

Masse fint til strømper og under treet




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar