Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (872) Hverdag (478) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (21) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

fredag 14. oktober 2016

Overrask noen med en økt som pilot eller en annen morsom opplevelse!

Da jeg bestilte helikopterpilottimen til Gunnar, var det YouWish jeg benyttet meg av. Jeg stod fast og klødde meg fælt i hodet over å skulle finne på en bryllupsdagsgave han kunne ha glede av. Jeg hadde bestemt meg for å slå skikkelig til, jeg syntes han fortjente noe spektakulært etter et tøft halvår. YouWish hadde jeg lest noe om på noen blogger før, og fant ut at jeg måtte se om det var noe av interesse der. Og det var det! Jeg vurderte flere aktiviteter, blant annet Kampen om tungtvannet, Bobraft, og Flyboard, men endte altså opp med Prøvefly et helikopter.
Jeg fikk tilsendt gavekort i en eske, så jeg hadde til og med en pakke å gi bort. Så kunne Gunnar selv booke tid når det passet for ham.


Nå når julen nærmer seg, tenkte jeg det var fint å dele tipset om YouWish som pr. i dag har 397 forskjellige opplevelser å velge blant, fra 250,- til flere tusen kroner ! Du kan også gi åpent gavekort, om du vil det. Den perfekte gaven til de som "ikke ønsker seg noe spesielt"!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar