Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (866) Hverdag (471) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (20) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 19. august 2018

Søndag

Gråværet fra dagen før fortsatte, så vivar skikkelig late skikkelig lenge utpå dagen... Godt!



Har fått inn nytt saueskinn fra Atnbrua og et superdeilig mykt pledd fra Aust interiør

To til som slapper av

Også disse fine knaggene fra Aust interiør da! Kjøpte to som jeg hadde tenkt å ha på soverommet vårt, men så fant jeg ut at de passer på flere rom... Så da ble den ene hengt opp, den andre liggende og jeg lurer fælt på om jeg skal bestille to til...

Regnet tok med seg en del av veien...

Dette ble dagen for en lenger tur for alle tre!Lakka ville gå til første skilt på sti 1, så var vel egentlig hun klar for direkte hjemreise. Like før vi kom til veien igjen opplevde vi nok en gang saueangrep! Lammet var på innsiden av et gjerde, moren på utsiden, sammen med oss. Da hun så oss opplevde hun oss som en trussel som hun kom løpende etter oss, jeg slapp Lakka så hun løp unna, men da jeg stoppet for å se om hun gav seg kom hun og stanget Bamse i siden så han gikk over godet hennes... Heldigvis er Bamse en tøffing, så han var like blid... Lakka ble ekstra kontaktsøkende, så hun lot seg overtale til å gå bort bjørnestien i tillegg

Bamse (eller rettere sagt eieren) måtte roe ned litt etter møtet med sauen...

Slapper av vi da

Noen hvile beina-stopp ble det underveis...


Godt å ha med frøkna igjen også!

Bakte boller til gutta kom!


Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar