Etiketter

butikktips (55) Elgseter (314) Ferie (117) hund (878) Hverdag (483) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

torsdag 23. august 2018

Alexander Wang: Kirsten

Den første dyre vesken jeg tenkte lenge på og til slutt bestemte meg for å spare til var en svart Kristen satchel fra Alexander Wang. Typisk nok, så tenkte jeg for lenge, og vesken ble tatt ut av produksjon før den var i hus. Derfor har jeg lett og lett og søkt og søkt på FINN.no siden. Men, det har ikke vært mange som har ønsket å kvitte seg med denne spesielle vesken. Før i sommer, da kom det ut en annonse, og jeg sikret meg skatten til 1/3 av opprinnelig pris! -den var godt holdt også, så det synes ikke at den er brukt. Så nå går jeg skoleåret i møte, meget godt fornøyd med "skolevesken" min (siste nytt fra Bærum, for de som ikke har fått med seg det...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar