Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (866) Hverdag (471) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (20) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

mandag 20. august 2018

Hverdag igjen

Så var det hverdag igjen da... Den kom alt for brått, men det betyr vel bare at en har hatt det bra i ferien! Den første uka ble en del hjemmekontor og en del skolekontor. Jeg dro fra Vinterpalasset på morgenen for å dra rett på jobb. Overnattet hos Marte i Lommedalen og fikk deilig oppvartning med søtpotetsuppeog foccacia og gulrotkake til dessert. Det gjorde ekstra godt, siden jeg hadde prestert å kjøre fra lommeboka på Vinterpalasset, så den planlagte frokosten i bilen og lunsjen på jobben gikk ut, for å si det sånn... Første SFO-dag var det ansiktsmaling på Hammerbakken, en av elevene lagde sommerfugl på meg.
Da jeg til slutt skulle til Vinterpalasset igjen, var det en rein som ønsket meg velkommen til fjells igjen, koselig!

Ansiktskunst

Uvant med vekkerklokke, dusj og jobbklær... Men, nyvasket og påkledd, på vei til jobb, unormalt tidlig oppe om morgenen...

Martes deilige gulrotkake

Heisann!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar