Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (866) Hverdag (471) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (20) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

søndag 26. august 2018

Avisoppslag du ikke liker

Avisoppslag som får deg rett ned i kjelleren faktisk... Det er så en får lyst til å grine: om ikke fellingslaget får has på denne/disse, blir det ikke skikkelig elgjakt på oss i høst. Ekstra bittert er det å ikke kunne la hunden sin som er 13 år men i  en fantastisk kondisjon (bank i bordet) få lov til å gjøre det hun elsker mest.
Om noen er bekymret: jeg slipper ikke Lakka løs så lenge det er et snev av sjanse for at disse vandrer i området, og eneste måte at jeg føler meg trygg på at de ikke gjør det, er at ulvene felles. 
Jeg er heldig som ikke får dette rundt husveggen i det daglige, men tillater meg å kjenne på sorgen over å riskere å miste det morsomste både Lakka og jeg vet og vi har sammen. Vi gjør en stor innsats for å slippe unna denne problematikken, men virkeligheten er at snart er det ikke mulig å unngå dette noe sted.
Men, det lovet jeg Lakka da jeg fikk henne, at jeg skal alltid ta alle mulige hensyn for at hun skal ha det trygt og godt, selv om valgene noen ganger må være veldig, veldig kjipe.  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar