Etiketter

butikktips (55) Elgseter (316) Ferie (117) hund (881) Hverdag (484) interiør (115) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (447) Matauk (62) new York (153) oppskrift (199) Reise (227) restauranttips (125) Salat (22) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

onsdag 27. januar 2016

The Last Supper

I kveld har Gina og jeg hatt en lang middag på Texas Barbeque Cafe. Min kjære matorgie/yoga-partner, x-kollega og venninne Gina skal dra til Afrika for å bo og jobbe der i ett år! Da jeg først hørte om det syntes jeg bare det var en morsom ide (for da skulle jeg jo ut på tur selv også), men nå som jeg skal være hjemme vet jeg at jeg vil kjenne mye på savnet. Hun skal dit på et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Oslo, Fredskorpset og Universitetet i Kyambogo. Der skal hun undervise på faglærerutdanningen i Kunst og Håndverk på universitetet. Spennende! Lykke til på turen som starter andre helgen i februar!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar