Etiketter

butikktips (54) Elgseter (313) Ferie (117) hund (866) Hverdag (471) interiør (114) jakt (238) Jul (301) Krokskogen (237) mat (446) Matauk (62) new York (153) oppskrift (196) Reise (227) restauranttips (125) Salat (20) Saus (9) suppe (7) Tilbehør til vilt (6) Tips (49) Viltoppskrift (13) vinterpalasset (260)

tirsdag 23. august 2016

Første skoledag 16/17

På mandag hadde vi skoleårets første skoledag. På en skole som består av to geografisk separate avdelinger, blir det litt av en øvelse.
På den ene avdelingen møtte alle elevene samtidig, etter mottakelsen var det møte med foreldrene på 1.klasse. Så bar det ned til den andre avdelingen for mottakelse av 2.-7. trinn, en halv time etterpå kom 1. trinn, etterfulgt av foreldremøte. Men jeg kom meg gjennom, og dagen ble veldig hyggelig og jeg følte at det gikk bra. 
Ikke nok med at det var min første første skoledag som rektor, men i tillegg kom sektorleder for barn og unge i kommunen på besøk også. Hun deltok på alle tre mottakelsene og på det ene foreldremøtet, hun hadde også gode ord til elever og foreldre på alle tre mottakelsene. Veldig hyggelig at hun ville være med på så mye av dagen! Hun ville også ha en selfie sammen på rektorbalkongen, så da fikk jeg også et minne med meg selv inkludert fra dagen! 


På foreldremøtet delte jeg blant annet en artikkel som er skrevet av en av våre spesialrådgivere.

Og denne som har gått som en farsott på FB den siste tiden 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar